Napísejte Komentář a napíšu i já vám=))

Účesy,nehty,strava

4. června 2008 v 15:10 | Deniska |  Dívčí klub
Hiami nám přináší tři nevídané účesy. Bez velkého otálení se pojďme na ně podívat!

Účes prvý

Vezmeme pramínek vlasů a motáme dokud se vlasy zcela nezkroutí.
Smotaný pramínek sponkou sepneme, aby se nerozmotal.
Takto umotáme 10 pramínků.
Vyndáme sponky a všechny prameny držíme v ruce.

Opatrně s vlasy zapružíme, aby se pěkně usadily.

Konec všech pramenů na závěr spojíme gumičkou.
A je to.

Účes druhý - neobvyklý cop

Vezmeme pramen z levé a pravé strany.
Prostřední pramen necháme silnější.
Postranní prameny smotáme, ale nesmí se začít kroutit.
Postranní prameny překřížíme seshora i zespoda okolo prostředního pramene.
A překřížení opakujeme až na celou délku vlasů.
Konec sepneme a neobvyklý cop je hotov

Účes třetí

Vlasy rozdělíme na tři prameny,
postranní necháme menší.
Začneme kroutit pramen vlasů tak,
aby se s ním dalo dobře manipulovat
Z bočního zakrouceného pramene uděláme drdůlek.
Upevňujeme pírkama. Totéž zopakujeme i na druhé straně.

Nakonec vezmeme prostřední pramen, který také zakroutíme
a upevníme.
Konce necháme vystrčené.
Zatímco kosmetické přípravky mohou vaši pleť zlepšit zvnějšku, zdravá strava účinkuje zevnitř. Nutričně vyvážená strava není jen chutná, ale pro vaši pleť může navíc udělat zázraky.
Vzhled podle stravy
Strava pro zdravé tělo je stejná jako pro zdravou, čistou pleť. To znamená strava, která obsahuje množství čerstvého ovoce a zeleniny, s vysokým obsahem vlákniny a nízkým obsahem tuku, cukru a soli. Tato strava by měla vašemu tělu a pleti dodat všechny vitamíny a minerály potřebné pro jejich nejlepší funkci.
Jak na zdravou pleť?
Nejdůležitějším prvkem je voda. Přestože je obsažena v potravinách, které jíte, měly by se jí vypít k uchování zdravého těla a čisté pleti denně alespoň dva litry.
Uhlovodany, známější jako vláknitá strava, mají další neméně přímý účinek na kůži. Přispívají ke zdraví a mohou vám napomoci k jasnější a čistší pleti.
Vitamin A
je nezbytný pro růst a obnovu určitých kožních tkání. Jeho nedostatek způsobuje dehydrataci, svědění a ztrátu kožní elasticity. Je obsažen například v mrkvi, špenátu, brokolici a meruňkách.
Vitamin C
je potřebný pro tvorbu kolagenu, pomáhá udržovat pleť pevnou. Je obsažen např. v jahodách, citrusovém ovoci, zelí, rajčatech a řeřiše.
Vitamín E
je antioxidačním vitamínem, který neutralizuje volné radikály, což jsou vysoce reaktivní molekuly, které mohou způsobovat stárnutí pleti. Objevuje se například v mandlích, lískových oříšcích a pšeničných klíčcích.
Zinek vytváří spolu s vitamínem A kolagen a elastin, vlákna, která kůži dodávají sílu, pružnost a pevnost.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama